GEEN AFSLUITING VAN UW BUDGETMETER VOOR DE VOLLEDIGE DUUR VAN DE AFZONDERING, EN DIT TOT NADER ORDER

GEEN AFSLUITING VAN UW BUDGETMETER VOOR DE VOLLEDIGE DUUR VAN DE AFZONDERING, EN DIT TOT NADER ORDER

Om van deze maatregel te genieten moet u bij uw volgende oplaadbeurt als volgt te werk gaan:

    

1. Steek uw kaart eerst in uw meter.


2. Steek dan uw kaart in een laadpaal.


3. Steek uw kaart opnieuw in uw meter.


    

Zodra deze verrichting werd uitgevoerd, wordt uw saldo bevroren voor de volledige duur van de afzondering en dit tot nader order. Wij trekken uw aandacht op het feit dat de energie die u zult verbruiken betalend blijft tegen uw normaal tarief. Het enige verschil bestaat erin dat u deze niet meer op voorhand moet betalen. Wanneer de genomen maatregelen opgeheven zullen worden, zult u dus de door u verbruikte energie moeten betalen.

VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ)

Waar kan ik mijn kaart opladen? 

Haast u niet, zo vermijdt u een te grote toeloop aan de oplaadpunten. Onze onthaalbureaus en de meeste oplaadpunten blijven open gedurende deze periode. U gaat best, zoals gewoonlijk, wanneer uw budget bijna is opgebruikt, één enkele keer  naar een oplaadpunt om het nodige te doen. 

EEN OPLAADPUNT IN MIJN BUURT VINDEN

Onze onthaalbureaus zullen eveneens enkel toegankelijk zijn voor het opladen van de budgetmeters.  . Als u naar onze onthaalbureaus moet komen, beperken wij zoveel mogelijk alle fysieke contacten op de volgende manier:

  • De klanten wachten buiten en komen één per één binnen in onze gebouwen om hun kaart op te laden. De deur van onze gebouwen blijft open.
  • Twee personen moeten minstens anderhalve meter afstand van elkaar houden.
  • De klanten en onze medewerkers leven de opgelegde hygiënemaatregelen na.

Alle informatie over de openingstijden van onze onthaalbureaus vindt u terug via de volgende link https://www.ores.be/contacteer-ons.

Als u zich om medische redenen niet naar een oplaadpunt of een onthaalbureau kunt begeven, vragen wij u beroep te doen op de solidariteit van uw naaste verwanten om de verrichting uit te voeren. Als u geen oplossing vindt, kunt u contact opnemen met onze diensten.

Wij danken u voor uw begrip voor deze uitzonderlijke maatregelen en blijven te uwer beschikking op het nummer 078/15.78.01.

Het gehele personeel van ORES