CAB NL

HET HERSTELLEN VAN MIJN BUDGETMETER NA EEN ONDERBREKING

   

Mijn budgetmeter werd onderbroken, wat moet ik doen?

Door een storing werd uw budgetmeter misschien onderbroken. Neem uw oplaadkaart en ga naar een kantoor van ORES. Bij de andere oplaadpunten kunt u hiervoor niet terecht.

Om dit recht te zetten en opnieuw elektriciteit en aardgas te kunnen hebben, moet u:

1. Mijn oplaadkaart werd geherprogrammeerd

1.

Steek de geherprogrammeerde oplaadkaart in uw meter om deze te heropstarten (code 9 verschijnt).

2.

U hebt nu een noodkrediet. Ga naar een oplaadpunt om de gegevens van uw kaart te laten lezen (u hoeft uw oplaadkaart niet op te laden) en de COVID-19 steun te krijgen.

2. Ik heb een depanneerkaart gekregen

1.

Steek de depanneerkaart in uw meter om deze te heropstarten. Vanaf 7 juli, steekt u uw gebruikelijke oplaadkaart in uw meter (code 9 verschijnt).

2.

Ga binnen de 10 dagen naar een oplaadpunt om de gegevens van uw gebruikelijke kaart te laten lezen (u hoeft uw oplaadkaart niet op te laden).

3.

Steek uw oplaadkaart in uw meter. U hebt nu een noodkrediet. Ga naar een oplaadkunt van de COVID-19 steun te genieten (stort geen geld op de kaart).


     

Waar vindt u een kantoor van ORES?

Arlon Av. Patton, 237 op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 15:30
Aye Rue André Feher, 15 op maandag tot en met donderdag van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 15:45
Op vrijdag van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 15:00
Eupen Vervierser Straße, 64-68 van maandag tot en met donderdag van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 16:15
Op vrijdag van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 15:30
Frameries Av. du Parc d'aventures scientifiques, 1 van maandag tot en met donderdag van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 16:00
Op vrijdag van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 15:00
Leuze-en-Hainaut Chemin d’Éole, 19 van maandag tot en met donderdag van 07:45 tot 12:00 en van 12:45 tot 16:00
Op vrijdag van 08:00 tot 12:00 en van 12:45 tot 15:15
Louvain-La-Neuve Av. Jean Monnet, 2 van maandag tot en met donderdag van 08:00 tot 15:30
Op vrijdag van 08:00 tot 14:30
Montignies-Sur-Sambre Ch. de Charleroi, 395 van maandag tot en met donderdag van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 15:45
Op vrijdag van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 15:00
Mouscron Rue du Gaz, 16 van maandag tot en met donderdag van 07:45 tot 12:00 en van 12:45 tot 16:00
Op vrijdag van 07:45 tot 12:00 en van 12:45 tot 15:15
Namur Av. Albert Ier, 19 van maandag tot en met donderdag van 08:00 tot 12:30 en van 13:00 tot 16:00
Op vrijdag van 08:00 tot 12:30 en van 13:00 tot 15:30
Perwez Chaussée de Wavre, 65 van maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 16:00
Op vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 14:30
Saint-Vith   Steinerberg 3 (zoning industriel Saint-Vith 2) Op maandag en woensdag van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 16:15 
Op vrijdag van 08:00 tot 12:00
Verviers Rue J. Koch, 6 van maandag tot en met donderdag van 07:45 tot 12:00 en van 13:00 tot 16:00
Op vrijdag van 07:45 tot 12:00 en van 13:00 tot 15:15

Wanneer u in onze kantoren dient te zijn, beperken we het aantal fysieke contacten maximaal, in volgende omstandigheden:

  • Klanten wachten buiten en komen één per één onze gebouwen binnen om hun kaarten te laten resetten. De deur van onze kantoren blijft open staan.
  • Houd minsten anderhalve meter afstand.
  • De klanten en onze werknemers respecteren de opgelegde veiligheidsmaatregelen.
  • U bent verplicht om een masker te dragen.
RAADPLEEG DE VEELGESTELDE VRAGEN

Maatregelen genomen in verband met de energie die tijdens de periode van niet-afsluiting werd verbruikt:

Ter herinnering, voor de energie die u gedurende de periode van niet-afsluiting verbruikte moet betaald worden. Uw leverancier zal u een factuur toesturen. Daarvoor zal uw leverancier gebruik maken van de laatste gekende meterstand en de meterstand aangemaakt bij uw bezoek aan een oplaadpunt. Als u gedurende de afzonderingsperiode uw kaart heeft opgeladen, wordt het geld naar uw leverancier gestuurd om in mindering te worden gebracht van de verbruiksfactuur in verband met die periode.


Comment bénéficier de l'aide COVID-19 octroyée par le Gouvernement wallon ?

Pour bénéficier de l'aide COVID-19 de 100 € pour l'électricité et de 75 € pour le gaz naturel, rendez-vous dans un point de rechargement avant le 30 octobre. Passez d'abord votre carte dans le compteur, puis dans une borne de rechargement. Il ne sera pas nécessaire de recharger votre carte. Passer à nouveau votre carte dans votre compteur. 

Une fois cette action effectuée, le solde de votre compteur affichera le montant de l'aide. 

     


EEN OPLAADPUNT IN MIJN BUURT VINDEN

Wij danken u voor uw begrip ten aanzien van deze uitzonderlijke maatregelen en blijven te uwer beschikking via het nummer 078/78.78.00.

Het gehele personeel van ORES