Info index - Particulieren & Professionals

Beste klant,

Vorig jaar hebben we onze systemen voor de opname van de meterstanden aangepast. Omwille van technische problemen, die we proberen te verhelpen, kunnen deze systemen soms nog gedurende korte periodes instabiel zijn, waardoor het goede verloop van het registeren van uw meterstanden voor het gebruik op onze site onmogelijk wordt. Deze moeilijkheden kunnen ook tot storingen leiden op het vlak van het doorgeven van uw verbruiksgegevens en soms voor aanzienlijke vertragingen zorgen bij het verzenden van uw factuur door uw energieleverancier.

Bij problemen vragen wij u een gedetailleerd bericht met uw voornaam/naam/volledig adres/EAN-code die met de meter in kwestie overeenkomt/meter die problemen geeft/ander probleem door te geven op het volgende adres : questionsurfacture@ores.net.

Een toegewijd team zal uw vraag behandelen en toezien op de snelle verwerking en indien nodig correcties uitvoeren.

We danken u voor uw begrip en vragen u ons te excuseren voor het ongemak dat door deze storingen veroorzaakt werd.

Het ORES-team