Mijn myORES-account

Als u ingelogd bent op uw myORES-klantenzone klikt u op uw gebruikersnaam (rechtsboven op het scherm) en dan op “Mijn myORES-account”.

Daarna kunt u uw gegevens wijzigen door te klikken op het icoontje “wijzigen”.

Verhuizing

Ja.

Als u verhuist naar een woning die uitgerust is met een digitale meter, dan hebt u automatisch toegang tot uw dagelijkse verbruiksgegevens (als u toestemming hebt gegeven voor toegang tot uw verbruiksgegevens). U blijft ook automatisch toegang hebben tot de verbruiksgegevens van uw oude adres (gegevens van de voorbije 3 jaar).

Als u verhuist naar een woning met een elektromechanische meter, dan hebt u nog steeds toegang tot de verbruiksgegevens van uw oude adres met een digitale meter (gegevens van de voorbije 3 jaar). U kunt vragen om op uw nieuwe adres een digitale meter te laten installeren via deze link. De installatie van de meter door ORES en zijn toebehoren (zowel de kast als de onderbreekbare terminal) is gratis.

Weergave, gegevens, toestemmingen en meldingen

Ja. In uw myORES-klantenzone ziet u geen meterstanden in real time, maar altijd D + 1. Maar op uw digitale meter worden de meterstanden wel in real time weergegeven.

Als de afwijking tussen beide weergaven volgens u te groot is, kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier.

Controleer of u de knop “Weergegevens” hebt aangevinkt. Functioneert dit nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Als u ingelogd bent op uw myORES-klantenzone klikt u op uw gebruikersnaam (rechtsboven op het scherm) en dan op “Mijn myORES-account”.

Daarna kunt u uw gegevens wijzigen door te klikken op het icoontje “wijzigen”.