Budgetmeter

Hoe werkt het ?

Ontdek alle informatie hier.

Ontdek alle informatie hier.

Bij problemen overdag, neemt u rechtstreeks contact op met uw distributienetbeheerder. Voor ORES belt u het nummer le 078/15.78.01 (van maandag tot vrijdag van 8u00 tot 20u00 en zaterdag van 9u00 tot 13u00 / met uitzondering van feestdagen).

Wanneer het probleem zich 's avonds of in het weekend voordoet, beschikt u over een noodkrediet en een niet-onderbrekingsperiode. Het is belangrijk uw distributienetbeheerder te contacteren van zodra de kantoren opengaan.

Voor meer informatie over de procedure voor het herladen van uw budgetmeter, klikt u hier.

WANNEER?

  • Bij een verhuizing (indien u een budgetmeter hebt) of bij een intrek (indien er een budgetmeter is in het gebouw)
  • Zodra het probleem dat de invoering van de budgetmeter ten gevolge had, opgelost is.

HOE?

  • De eerste stap is altijd contact opnemen met uw leverancier.
  • Bezorg hem de meternummers, de EAN-codes en de meterstanden.
  • Samen met uw leverancier vindt u een oplossing voor het oorspronkelijke probleem dat de invoering van het budgetmeter ten gevolge heeft gehad (indien deze op uw naam geplaatst werd).
  • Wanneer de oplossing gevonden is, vraagt de leverancier aan ORES om de budgetmeter te deactiveren.
  • ORES zal met de toestemming van uw leverancier de klassieke functionaliteiten van uw meter terug instellen.

Bij een panne aan uw budgetmeter contacteer ons op het nummer 078/78.78.00. Wanneer het om een technisch probleem gaat, waardoor u geen stroom of gas krijgt, sturen we onze technicus langs. In heel veel gevallen wordt het probleem opgelost zonder dat er een technicus hoeft langs te komen.

Uw budgetmeter werd geprogrammeerd met een periode van niet-onderbreking en er wordt een noodkrediet ter beschikking gesteld. Bij een probleem met het opladen van de kaart of een defecte kaart, zullen onze technici zich niet verplaatsen buiten de diensturen. (U bevindt zich dan in de niet-onderbrekingsperiode).

Ontdek alle informatie hier.

Verhuizen

Het eerste wat u moet doen is uw energieleverancier informeren dat u verhuist. Deze laatste zal ook ORES op de hoogte brengen van uw vertrek en onze diensten zullen u contacteren om enerzijds over te gaan tot de uitschakeling van uw budgetmeter op uw voormalige adres en anderzijds om te weten of u een budgetmeter wenst te laten plaatsen in uw nieuwe woning.

Andere

WANNEER?

  • Bij een verhuizing (indien u een budgetmeter hebt) of bij een intrek (indien er een budgetmeter is in het gebouw)
  • Zodra het probleem dat de invoering van de budgetmeter ten gevolge had, opgelost is.

HOE?

  • De eerste stap is altijd contact opnemen met uw leverancier.
  • Bezorg hem de meternummers, de EAN-codes en de meterstanden.
  • Samen met uw leverancier vindt u een oplossing voor het oorspronkelijke probleem dat de invoering van het budgetmeter ten gevolge heeft gehad (indien deze op uw naam geplaatst werd).
  • Wanneer de oplossing gevonden is, vraagt de leverancier aan ORES om de budgetmeter te deactiveren.
  • ORES zal met de toestemming van uw leverancier de klassieke functionaliteiten van uw meter terug instellen.

Ja. Ook voor aardgas kan een budgetmeter geplaatst worden.

Ontdek alle informatie hier.

Ontdek alle informatie hier.

Bij problemen overdag, neemt u rechtstreeks contact op met uw distributienetbeheerder. Voor ORES belt u het nummer le 078/15.78.01 (van maandag tot vrijdag van 8u00 tot 20u00 en zaterdag van 9u00 tot 13u00 / met uitzondering van feestdagen).

Wanneer het probleem zich 's avonds of in het weekend voordoet, beschikt u over een noodkrediet en een niet-onderbrekingsperiode. Het is belangrijk uw distributienetbeheerder te contacteren van zodra de kantoren opengaan.

Voor meer informatie over de procedure voor het herladen van uw budgetmeter, klikt u hier.

WANNEER?

  • Bij een verhuizing (indien u een budgetmeter hebt) of bij een intrek (indien er een budgetmeter is in het gebouw)
  • Zodra het probleem dat de invoering van de budgetmeter ten gevolge had, opgelost is.

HOE?

  • De eerste stap is altijd contact opnemen met uw leverancier.
  • Bezorg hem de meternummers, de EAN-codes en de meterstanden.
  • Samen met uw leverancier vindt u een oplossing voor het oorspronkelijke probleem dat de invoering van het budgetmeter ten gevolge heeft gehad (indien deze op uw naam geplaatst werd).
  • Wanneer de oplossing gevonden is, vraagt de leverancier aan ORES om de budgetmeter te deactiveren.
  • ORES zal met de toestemming van uw leverancier de klassieke functionaliteiten van uw meter terug instellen.

Bij een panne aan uw budgetmeter contacteer ons op het nummer 078/78.78.00. Wanneer het om een technisch probleem gaat, waardoor u geen stroom of gas krijgt, sturen we onze technicus langs. In heel veel gevallen wordt het probleem opgelost zonder dat er een technicus hoeft langs te komen.

Uw budgetmeter werd geprogrammeerd met een periode van niet-onderbreking en er wordt een noodkrediet ter beschikking gesteld. Bij een probleem met het opladen van de kaart of een defecte kaart, zullen onze technici zich niet verplaatsen buiten de diensturen. (U bevindt zich dan in de niet-onderbrekingsperiode).

Ontdek alle informatie hier.